Wednesday, February 2, 2011

Why? :'(

Hmm..dah kenape dowh dengan aku?? weird la...semalam je 2,3 kali dah aku muntah...entah ape je yang keluar, padahal aku tak makan ape pon...aku makan pon sekali je...petang...tu pon tak habes...malam? mane aku makan pape dowh malam semalam...orang laen makan macam macam, aku minum je kot...tapi still gak badan aku yang rase tak sedap, rase semacam...ergh...kenape huh? pelik la dowh...

okay...today trip kiteorang pergi pangkor...actually start malam semalam tapi malam semalam pon midnight baru keluar...so kire macam hari ni la kan...ah! pape ah! penat dowh...1 hari tak tido...kenape? mane lah aku tau...dah tak leyh tido, nak wat camne kan...haih...jelez kan tengok orang boleyh tido...around 6.30 baru lah mate nak terlelap, iaitu mase semue orang dah start bangun...ergh! macam ape je lah...then lepas semue siap mandi, solat sume...kiteorang pergi breakfast...ye...aku tak makan pon...entah kenape...aku takde selera...selalunye aku lah antare yang bantai semue bende...tapi hari ni aku takde selere...eventhough aku tak makan, tapi still gak badan aku rase semacam...kenape? stop la tanye kenape...sebab aku pon tak tau weyh...serius...hari ni aku makan ape? sekarang pukul 2.23...and aku makan lollipop flavor strawberry, aku minum air flavor anggur then aku makan jagung 1 sudu...hahaha...macam ape je kan...tapi ni je yang aku boleyh makan...bende bende ni je yang tak buat aku rase semacam...yang laen sume macam ape je...==''

hahahaha...kesian korang kan...penat bace sampai abes tapi takde bende pon yang aku tulis sbenarnye...:D

~fied~

No comments:

Post a Comment