Monday, January 31, 2011

Whatthefieda! sick!

sick...argh! pagi tadi sehat je kot...elok je kawad kat skola...balek balek je rase semacam...pfft...perlu lah...

first...boleyh pulak aku jatuh tangge kan...padahal elok je jalan...shoot! teseliuh...hish...esok kawad...abes lah...tak tau pegi ke tak...saket tahu...

second...perot rase semacam dowh...saket! aku bajet lapar tahap mangse kebuluran lah...tapi...lepas makan pon same jugak...argh! perlu lah nak saket mase cuti sekolah...haduyai...dugaan betol lah...sabar fied sabar...

third...mase aku macam ni lah ramai yang nak datang rumah kan...haih...naseb baek alasan kukuh...melawat sedare yang tengah koma...boleh di maafkan...pergi makan sate pulak dah...aku dah la takde nafsu nak makan...haih...

mama/me

kak...kamu kenape?
huh? takde ape lah..biase je...
mama tengok semacam je...
ngantok lah...nak tido..

hee...sori ma...tipu sunat...aku bukan bangse yang suke ngadu ngadu ni...kalau dah terok sangat baru lah aku jadi cam baby...

      

No comments:

Post a Comment