Monday, February 28, 2011

sungguh aku sayang kau....

http://shoutwhisperspeak.blogspot.com/

first of all...aku mintak maaf lah sebab aku tau salah aku sebab dah amik link ni tanpa permission...aku betol betol mintak maaf...aku terjumpe blog ni mase tengah blogwalking...seriously sorry...

aku just nak share ngan korang tentang wujudnya cinta sejati...cinta yang dikurniakan oleh Allah kepada semua makhluknya...kebesaran sebuah cinta, kejujuran sebuah cinta, kesetiaan sebuah cinta...

kalau korang rasa korang putus tu dah cukup terseksa, macam mane dengan yang hilang cinta sejati mereka untuk selamanya? hakikatnya itu lebih pedih...lebih sakit...lebih terseksa...

so...hargailah cinta yang korang ada...hargai apa yang ade di sekeliling korang sementara ianya masih ada...cintailah mereka yang mencintai korang...ibu bapa, keluarga, rakan rakan dan sesiape saje...cintailah mereka sepenuh hati supaya kita takkan menyesal suatu hari nanti...

sebagai pengakhiran post nie...aku nak ucapkan takziah kepada dyeorang...dan semoga rohnye dicucuri rahmat...Al-fatihah...

~fied~

No comments:

Post a Comment