Monday, January 24, 2011

Grrr...

haih...lame pulak tak update blog...tak tau dah nak merapu ape...haaa...tadi aku ade la stalk blog ntah sapesape ntah...ya ampun...bahase...kalau nak 'up' skalipun...agak la...penat tau bace blog kau...tesekse aku...haih...

saya happy lah...kenape? heee...ntah...tapi saya happy sangat ni...

hei awak! saya sayang dye kot...kenape? mane la saya tau...hati dan perasaan saya cakap macam tu...tapi serius la...saya sayang dye gilergiler...ikhlas ni...hee...awak awak! saya sayang awak lah!

ape aku merapu ni? ntah la...maen hentam je...kire ok la kan daripada da lame tak di update kankankan... 

dah lah...byebye...tak mandi lagi ni...haish...esok skola...malassssssss!  grrr...penat owh...form 4 lagi penat dari form 3...walaupon takde exam2 besar...urghh...

~fied~

No comments:

Post a Comment